روزنوشت زهرا

زندگی من
پیام های کوتاه
  • ۲۱ فروردين ۹۸ , ۱۹:۳۹
    سوتی
  • ۲۰ فروردين ۹۸ , ۱۱:۰۴
    خستم
  • ۱۳ فروردين ۹۸ , ۱۰:۲۸
    سلام
آخرین مطالب

بیشعوری

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۲۵ ب.ظ


سلام استاد عیدت مبارک(با صدای بلند، خیلییییی بلند )

_عید شما هم مبارک عزیزم

مرسی استاد... برات(یکی از دوستاش) آیینه داری؟!!!

+نه ندارم 

خوب خدافظ 

یک عدد بیشعوری که در ظاهر فک میکنی چقدر شیکه، چقدر خانمه 

ولی یهو عین گاو در کلاس رو باز میکنه میاد توی کلاس و وسط کلاس داد میزنه فلانی آیینه داری 

من جای استاد بودم خفش میکردم 

#لطفا_بیشعور_نباشید 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۹
زهرا

نظرات  (۱)

سلام 
من پست دوم ثابتم موارد بی شعوری از نگاه مردم هست ، این مورد رو هم لحاظ می کنم 
موفق باشید استاد 
پاسخ:
اگه جای استاد بودم که خفش میکردمممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی